Tutaj powinien być opis

PROCEDURA WYDAWANIA DUPLIKATU LEGITYMACJI SZKOLNEJ

Wniosek o wystawienie duplikatu legitymacji szkolnej w formie papierowej do sekretariatu szkoły składa rodzic/opiekun prawny ucznia. Za każdy duplikat legitymacji szkolnej należy dokonać wpłaty w wysokości 9 zł. Opłatę wnosi się na rachunek: Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego , ul. Żołnierzy Września 1, 22-600 Tomaszów Lubelski numer rachunku: 40 9639 0009 2001 0011 2035 0003 W treści przelewu prosimy o podanie: „ imię i nazwisko - duplikat legitymacji szkolnej”- ułatwi to identyfikację wpłat. Bardzo prosimy o zwrotne przekazanie do Szkoły Podstawowej Nr 2 w Tomaszowie Lub. potwierdzenia uiszczenia wymaganej opłaty, drogą elektroniczną na adres sekretariat@sp2-tomaszow.pl lub do sekretariatu szkoły.
Do pobrania takiej opłaty obliguje nas Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 7 czerwca 2023 r. w sprawie świadectw, dyplomów państwowych i innych druków (Dz.U. z 2023 r., poz. 1120) oraz Ustawa z 16 listopada z 2006r. o opłacie skarbowej ( tekst jedn. Dz. U. z 2023r. poz. 2111) zgodnie z którym, za wydanie odpowiednio duplikatu legitymacji szkolnej albo e-legitymacji szkolnej pobiera się opłatę w wysokości równej kwocie opłaty skarbowej od poświadczenia własnoręczności podpisu.